22 Φεβρουαρίου 2010

Ανασκόπηση 2007-2009

Στα 3 χρόνια αυτά που πέρασαν δεν έγιναν νέα ποστ στο blog όμως από σήμερα θα ξανααρχίσει να ανανεώνεται .Στο καιρό αυτό δεν παρέμεινα ανενεργός.Σε όσο ελεύθερο χρόνο είχα προσπάθησα να τον αξιοποιήσω και να κάνω τα πρώτα μου βήματα ως dj.Έτσι σιγα σιγά άρχισα να παίζω με τον θείο μου dj hat αρχικά ως βοηθός και έπειτα όταν είχα την ευκαιρία και μόνος.Μου είχε δώσει μια πολύ καλή ευκαιρία να αρχίσω να μαθαίνω δίπλα του.Κάποιες απ τις εκδηλώσεις που έπαιξα είναι :

βοηθός dj σε γάμο κτήμα Μικελίνα , πάρτυ παιδικό κτήμα Μικελίνα , πάρτυ σπίτι φίλου Χολαργός (φοβερή η οργάνωση Γιώργο well done !)  και σπίτι φιλου στου Παπάγου ,πάρτυ λυκείου για φροντιστήριο κτήμα Μικελίνα , beach party σε beach bar.Χριστουγεννιάτικο πάρτυ σε σπίτι στο Διόνυσο dj hat with dj kos , πάρτυ γυμνασίου σε σπίτι στη Νίκαια , πάρτυ γεννεθλίων , φοιτητικό πάρτυ δαπ νομικής dj hat with dj kos και πάρτυ πασπ μαθηματικού - φυσικού,  pool party γεννεθλίων κτήμα Μικελίνα  ,  μουσική επένδυση σε 3 αγώνες της Εθνικής Ελλάδος για το πανευρωπαικό πρωταθλήμα βόλλευ στο κλειστό της Παιανίας ,πάρτυ σπίτι μου για τα γεννεθλιά μου και για τα γεννέθλια αδερφής μου , πάρτυ έκπληξη σε σπίτι - περιοχή Αγία παρασκευή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: