28 Φεβρουαρίου 2010

Tα πρώτα μου βήματα ...

      Τα πρώτα μου mainstream - μουσικά βήματα γίνανε το 2004.Άρχιζα να μαζεύω dance κομμάτια και να φτιάχνω φακέλους με συλλογές και δισκοθήκη.Ήδη από τότε άρχισα να ανακαλύπτω την κλίση μου.Μαζί με έναν φίλο που άκουγε dance-trance βρίσκαμε νέα κομμάτια και το ψάξαμε το θέμα.Το 2005 έπαιξα στο πρώτο πάρτυ σπίτι ενός φίλου στη Κηφισσιά σε ηλικία 19 ετών.
     Έπειτα με τη βοήθεια του θείου μου dj hat ο οποίος είναι χρόνια επαγγελματίας έγινα αρχικά βοηθός dj καθώς με έπαιρνε μαζί του στα πάρτυ και έτσι αποκτούσα τις πρώτες μου εμπειρίες.Κάναμε συχνά ανταλλαγή υλικού και φτιάξαμε και κάποια Megamix σε συνεργασία.
      Σταδιακά όπως άκουγα τα τραγούδια στα club μου ερχόντουσαν όλο και νέες ιδέες για το πως να συνδηάσω κομμάτια και να αλλάξω στοιχεία σε αυτά.Έτσι άρχισα να προσπαθώ σιγά σιγά να φτιάξω κάποια ρεμίξ.Επίσης προσπαθούσα να βρω και να καταγράφω σε κάθε track το σημείο ακριβώς που αρχίζει να "δίνει" το τραγούδι και το σημείο όπου απλά γίνεται "κουραστικό" ώστε με αυτό το τρόπο να εναλλάσω τραγούδια ώστε το κέφι να μη πέφτει ποτέ.
      Γενικά πιστεύω υπάρχουν τόσο πολλά καλά dance κομμάτια που μπορούν να κρατήσουν το κέφι αμείωτο σε ένα ολόκληρο πρόγραμμα συνδηασμένα με greek mix , τσιφτετέλια και λίγο r'nb και disco ώστε να μην χρειάζεται ποτέ να παίζεις κομμάτια απλά για να παίξεις χαλώντας έτσι τη ροή , το κέφι και ξενερώνοντας τον κόσμο.Ο dj πρέπει να παίζει για το κοινό και να ξέρει να ανεβάζει το κοινό ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: